Ana içeriğe atla


Olmazsa olmazlarım 🙏

Benim gibi hassas ve kuru cilde sahipseniz bunlar sizin de vazgeçilmeziniz olabilir. Çoğunu doktor tavsiyesi üzerine kullanıyorum. Bu nedenle de gönül rahatlığıyla tavsiyede bulunabilirim 😇.
Kullanım sırasına göre ürünleri size tanıtayım. İlk önce yüzümü Bioderma Sensibio H2O ile yıkıyorum. Evet silmek demeyelim çünkü bu miselli su, başka suya gerek yok 🙈 pamuğa döküp tüm yüzünüzü bunun ile siliyorsunuz göz dudak dahil 👀💋. Sonra La Roche Posay Lotion Apaisante Physiologic tonik kullanıyorum bu tüm cilt tipleri için uygun. Yine bir pamuk yardımı ile tüm yüze uygulanır "göz ve dudak çevresi hariç!!" İçeriğinde gliserin olduğundan yumuşacık yapıyor en önemlisi gözenekleri temizleyip sıkılaştırıyor.Cildi temizler,rahatlatır, yatıştırır ve mineral suların etkileri ile de güçlendirir. Daha ne olsun 👏👏. Sonra göz altı için Ziaja Goat's Milk yani keçi sütü kullanıyorum. Unutmayın dıştan içe doğru 😉. Hassas ve kuru cilde sahipseniz kızarıklık kaçınılmaz malum kılcal damarlar genişleyip çatlıyor. Bunun için de imdadıma yine La Roche Posay Rosaliac serisi yetişti. Rosaliac AR İntense'i gerekli bölgelere sürün yazıyor ben tüm yüzüme sürüyorum 🙈 ince bir tabaka halinde. Göz dudak yine hariç! Nemlendirici ve kızarıklık problemi için La Roche Posay Rosaliac UV Legere krem kullanıyorum.Son olarak en sevdiğim ve başarılı bulduğum güneş koruyucu ile sonlandırıyorum tüm yüzüme uyguluyorum. Solante Pigmenta. Adı üstünde cilt lekelerine karşı koruyor var olanı hafifletiyor.Kesinlikle yağlı bir his bırakmıyor hemen emiliyor. 50 faktör ile kalbimi kazanıyor ❤ . Bunları hem sabah uyandığımda hemde gece yatmadan kullanıyorum (güneş koruyucu hariç 😊) Uzun bir işlem gibi gelse de en fazla 5-10 dakikamı alıyor 😊 yüzümdeki değişimi görmek muhteşem bir his. Hemde kısa bir sürede. İsteyene temin edebilecekleri güvenilir dermokozmetik satış sitelerini paylaşabilirim.
Herkese cilt sorunsuz günler dilerim 🤗

Yorumlar